Boom!

Yoooo!
insåg precis hur dålig jag är på att uppdatera bloggen.. till mitt försvar har jag trötthet o sjuka!
har varit sjuk hur länge som helst nu känns de som. och imed man jobbar på som vanligt så blir de ju inte bättre precis. meeen, de blir nog bra snart får jag hoppas :) de var i allafall tävlingar i helgen, jag va med i lördags. hade med oss sammanlagt 18 hästar, va hemma halv 10 på kvällen så va gaaanska så trött. sen va de vanligt jobb på söndagen o på kvällen drog vi till astern, ett uteställe vi varit på en gång innan. de va välldans trevligt! lite mindre kul o jobba dagen efter kan jag lova...... men va lediga sen på tisdagen så sov ut ordentligt då :)
annars händer de inte så mycket.. i helgen e de tävlingar igen, de åkte 7 hästar till roggel idag som ska tävla där till söndag, blir lite party party med så får se om man drar dit nån kväll kanske. men nu ska jag kolla film.
ha de bäst, puss!


mest för att de e så söta :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Roligt att du skriver igen, hoppas du kryar på dej, det är inget kul att känna sej hängig hela tiden. Här hemma är många förkylda, med feber o hosta, jag hade några dagar, snuva o ont i huvudet, men jag kurera mej, så nu känns det bättre igen. Jag ska till Ingrid ikväll hon fyller 65 år, jag har "fingerstickat" en halsduk till henne, som är så´n man tar två ggr om halsen, du vet...den blev himla fin. Jag hade med den på jobbet, då blev min jobbarkompis så förtjust, så jag gjorde en till henne också,,,tar bar knappt ett par timmar att göra. Gu´vilka söta hundar...det finns hos dej, är det "stallhundarna"...liknar rent av Wilma o Isa, fast dessa är inte så smutsiga som dom brukar vara, när dom har varit ute på promenad...nu skojar jag bara, har du slut på hästbilderna, eller är du bara "trött på dom". Ha det bra o var rädd om dej o hälsan. Skicka många...många...många kramar till dej/Mormor

2012-01-26 @ 16:37:04
Postat av: mamma

Hej Jenny!Gillar fotot jättemycket,så söta!Nu ska jag strax köra o jobba,har 6 arbetsdagar framför mig,men tiden går så fort när man väl är på sina pass.Pappa får väl njuta av sin lediga helg här hemma,han kan ju fortsätta planera vårt kök,vi har många ideer!Ha det nu så bra o var rädd om dig,kramar från mamma

2012-01-27 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0