AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJ!

yooo.
skulle egentligen inte legat här i sängen o skrivit redan då jag skulle på tävling men de blev ändrat i sista stund att asia o emma hängde med så jag fick stanna hemma. ganska skönt faktiskt för jag har varit lte hängig idag o trött. va på tävling igår-kväll med o va inte hemma förrän typ 9-halv 10 vilket egentligen inte e så sent men de tar ändå lite extra på krafterna.. meeeen ikväll så e de som sagt jag som fick stanna hemma från tävlingen med mikael som e ny i stallet. så när de stack så putsade, satta tillbaka hästar i boxen som gick i skritten o stod i solariet, städa spolspiltorna, fodra o sopa sen va vi klara vid halv 6, skönt! sen skulle de komma en man o lämna en häst o ta med sig en annan. höll lite koll hela tiden men såklart skulle han komma precis när jag stod i duschen. kul när jag fick slänga på mig kläder o komma ut i stallet med världens risbuske på huvudet, haha. fick iallafall in den nya hästen o precis när jag tog ut Champange som skulle åka så hoppar hon på min tå o står kvar där ett tag, fy fan vad de gjorde ont! trodde jag skulle svimma :S och de förstår jag efter att kommit in o kollat på tån, den e typ 3 ggr så stor o blå... lär inte kunna få på mig skon på nårra dagar så de kommer bli intressant o se hur de ska gå. jaja, nog med gnällande från mig. skypade med mamma o pappa ikväll vilket jag iförsig brukar göra varje kväll men de gör en alltid på lite bättre humör :) så helt på botten e jag inte... nu ska jag kolla film o vänta på att emma ska komma hem. ha de najs!
puss



idag får de bli en bild från düsseldorf flygplats på mig o donken-mannen :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Jenny, nu hade jag mycket att läsa o vad fina bilder du lagt in, kolla även på facebook, vad fin nyårsklänning du hade. Blev glad att se o höra ni hade så rolig nyår, det ska man ju ha. Nu är det bara trettonhelgen kvar, sen är det "som vanligt igen", denna jul/nyår har bara försvunnit iväg. Jag gick förbi garnaffären i S-hamn häromdagen o då såg jag ett fin scarf, som var stickad, då var jag tvungen att gå in o köpa garn, så nu har jag den snart färdig, blev riktigt fin. Har ni blivit bättre på att äta nu, såg jättegott ut på restaurangen. Du har många vänner som du träffar det är väl också kul. Var nu rädd om dina tår, inget kul med "blåa naglar"...bättre att lacka dom i så fall. Hoppas nu du har det riktigt bra, jag skickar många kramar till dej./Mormor

2012-01-04 @ 22:26:22
Postat av: mamma

Hej vännen!"Killen" på bilden gillar jag,han får du gärna behålla tiden du är i Holland!Idag är vi lite trötta pappa o jag,vi var ju hos Petra o Tommy igår o det blev god mat o sen var vi på medborgarhuset o dansade till Othellos.Vi hade jättekul!Träffade din kusin Per också,kul!Nu ska vi strax köra ut till Örnahusen o då ska vi gå en skön promenad där.Isa o Wilma blir nog glada att träffa Tikki.Vi hörs snart,är så skönt att prata med dig på skype.Kramar från mamma

2012-01-07 @ 12:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0