slappedag!

Åhhh, igår va jag LEDIG!!! de va så sjukt skönt kan jag lova! jag sov till 12, gick upp o käka lite frulle o la in en maskin tvätt sen kolla jag film, hängde upp tvätten o käka lite till... sen låg jag i sängen o dega resten av dagen, va upp o borsta tänderna men de va allt ;) precis vad jag behövde! gick o la mig halv 8 på kvällen med så va ganska utvilad idag, hehehe.
och de va tur för shit vilken dag... eller egnetligen inte de värsta men de har ändå vatt full rulle... har jobbat 7 till 7 med en liten frukost o en halvtimmes lunch. har gjort i ordning hästar till tre stycken, duschat 6 hästar, bytat i skritten en massa gånger o hållt igång allt annat i stallet som ska göras.. när vi va klara med stalljobbet så packade vi in saker o hästar i lastbilen för sanna o mark ska till rosendaal o tävla. de va egentligen mening att jag skulle hänga med men då blev de bara två kvar i stallet o de funkar inte riktigt med ca 40 hästar som ska hållas igång o mockas hos så fick stanna hemma... men de blir nog bra de med :)
nu ska jag sova tror jag, lägger upp lite bilder från tävlingen i De Warre förr-förra helgen :)
ha de bäst, pussssss



stallet där hästarna bodde under tävlingshelgen :)


knoppade bland annat Full Speed :)


redo för tävla (y)


sista bild får bli på en trött Carsten :)

Kommentarer
Postat av: Helene

Hoppas det är bra med er. Inte läst bloggen på ett tag. Mycket att läsa, men det är roligt att följa dig vad du hittar på. Du är duktig, förstår att ni inte orkar göra så mycket mer. Se det positivt du kan inte göra av med så mycket pengar:) Det har du tid med sen när du kommer hem. Nu ska jag ut i ösregnet och ta ut ett par hästar som säkert inte blir så glada att gå ut.Sen kallar jobbet. Många kramar från mig.

2011-12-15 @ 09:28:02
Postat av: Mormor

Hej Jenny,va´skönt du fick vila ut o hämta lite ny energi, ibland kan det vara skönt med en så´n dag. Du behöver inte känna att du måste gå långpromenad för att få energi! :)Synn att vi inte kunde skypa igår, jag hörde er hela tiden, när ni prata, jag skratta åt Magnus "men va f-n är det nu då", sa han när jag ringde upp och så såg han helt förtvivlad ut!..ja..ja..vi ska kolla, för vi ska få det att funka, Magnus ska kolla. Jag tycker det är roligt att skriva till dej, du kommer ju att ha en riktigt fin "dagbok", som du kan läsa om "dina bravader", kul! Hoppas du har det riktigt bra...Åke hälsar till dej o skickar några kramar o så får du några av mej med! :)/Mormor

2011-12-15 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0