tävlingsdag

då va de fredag igen... och de känns de verkligen inte som, klockan e inte ens 8 och jag hade lätt kunnat gå o lägga mig o sova nu, lite sorgligt?! menmen, man kan inte alltid va på topp, hehe. igår va de en ganska så seg dag.. vi va bara tre som fodra o mocka o sånt så de tog ganska lång tid sen gjorde jag o emma i ordning hästar till ridning, jag longerade en häst med, helt galen va hon! annars hände väll inte allt för mycket igår. idag har jag vatt på tävling, vi åkte inte förrän 10.30 så mockade o allt sånt på morronen först. de va tävling i De Warre, Belgien. Jag va med Victor som skulle tävla 6 hästar. han hade ca 20 hästar mellan startarna på sina hästar så de va ingen superstress men de va ändå så man fick hålla igång hela tiden med o göra i ordning hästara, hjälpa han på framhoppningen sen filma själva ritten... va inte hemma förrän vid 6-halv 7, då käkade jag lite o nu ligger jag med datan i sängen som vanligt, ska nog faktiskt kolla film... brukar säga att jag ska göra de men sen fastnar man vid datan istället men eftersom de e fredag så e ändå alla ute o ränner så då får jag väll passa på att verkligen kolla film, hehe.
jaja, ha de bäst! pusssssss


bild från igår på söta Chidante :)


hann bara få en suddig bild idag. iallafall Zarvil på bilden :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu har jag läst din blogg!Så fin bild på Chidante,hon ser verkligen snäll ut!Ja jag tror också de flesta är ute o ränner ikväll,en fredag.Emelie är ju på fest hos sin klasskompis o pappa är på pizzerian med brandkårskillarna o jag är hemma med vovvarna o ser en film.Men vi har det faktiskt väldigt mysigt.Isa tyckte julbocken såg spännande ut o har redan "provsmakat" han!Hon går o tittar på alla tomtar o tycker nog de ser konstiga ut.De har även kollat in pepparkakshuset,tycker väl att det luktar gott!Ha det så bra nu o många,många kramar från mamma

2011-12-16 @ 21:30:51
Postat av: Mormor

Hej...måste säga att du lever ett lugnt o skönt liv, i aal fall på fritiden, nu har din lillasyster tagit över "festandet", hon lär vara på fest varje helg!?:). Vad gör man egentligen på fritiden, eller det finns ingen fritid, när man är hästtjej. Idag har vi varit i Sta´n o uträttat det sista o Åke köpte nya stövlar på Komsta, för det var två hål i dom han har, "ett där det rann in o ett där det rann ut", det var väl bra!? Ikväll ska vi äta varma mackor o mysa lite, nästa vecka blir mycket aktiviteter. Kram o Puss från Mormor.

PS. Jättesöta hästar!. DS

2011-12-17 @ 17:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0