ik neem je mee

Hola!
tänkte inte skriva idag men kan väll skriva ett kort då vi har lång lunch, riktigt najs!!!
idag gick mockningen helt okej snabbt sen har vi gjort i ordning hästar till victor som han skulle rida o jag har longerat två hästar. i eftermiddag ska jag longera nån till sen ska vi rida ut nån häst, ska bli mysigt! de e kallt men soligt väder idag :)
när vi slutat så ska vi ta en power-walt direkt in till ech för o handla lite yoghurt o müsli sen ska jag ta en lååååång dusch sen bara kolla ett avsnitt o sen soooova, måste verkligen gå o lägga oss tidigt idag för vi e så sjukt trötta hela tiden. jaja, lägger upp nån bild med sen skriver jag mer nån annan dag. o förresten så håller jag på med ett hemligt projekt till bloggen... ni får snart se, hihi.
ha de bäst, pussssss


jag o Zidane :)


Allain o Chidante tittar ut i solen :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Jenny!Va roligt att se foto på annat också,men hästarna är också fina!Skönt om ni kan sluta lite tidigare så ni kan handla massa nyttig mat så ni kan laga en massa nyttiga middagar!Vi har ju varit en lång skön promenad på Vitemölle o Thomas o Molly hängde också med.Så nu ligger det 2 trötta vovvar o sover.Härligt!Nu ska jag baka pepparnötter o jag lovar att jag ska göra en burk till dig tills du kommer hem!Ha det bra,många kramar från mamma o 2sovande hundar

2011-12-18 @ 14:13:03
Postat av: Mormor

Hej Jenny, det var roligt att prata med dej på skype, men jag blir lite orolig när du/ni inte äter "riktig mat", då blir ni ju trötta, ni får ju ingen näring. Nu blir det så, Jenny att eftersom du inte kommer hemtill jul,istället för julklapp, så sätter Pappa in pengar till dej från Åke o mej, du ska göra något för dom pengarna, t ex äta lite god mat, snälla gör det, du vet vi har "bara en Jenny" o henne är vi rädda om! :). Jag har varit en långrunda med Molly o då mötte jag Carina o Wilma o Isa, så då fick dom jaga varandra lite. Åke, Magnus o Thomas är på ishockey i Malmö och ser Malmö-Leksand, vilken lycka för dom!...Magnus hoppas naturligtvis på Leksand!

Nu ska jag gå o fixa lite mat till imorgon, ja det står klart i kylskåpet, det blir kyckling o potatisgratäng...mums! Var rädda om er...Kram..kram...kram från Mormor

2011-12-19 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0