*happyface*

Tjaaaaaaa!

Nu har de verkligen hänt grejor sen jag skrev sist kan jag lova! Julafton jobbade vi som vanligt, de va ganska lugnt i stallet så de va ju skönt. Sen åkte jag o emma till Monkan o hennes kompis Malin i Belgien för o fira lite jul vilket blev riktigt lyckat! De hade köpt mat på IKEA så vi åt köttbullar, varmrökt och kallrökt lax, sill, potatis, korv, ägg, julskinka, räkor, ost o kex, gröt, julgodis, pepparkakor o lite julgodis :) mums! juldagen va sen ganska segt o gå upp på då vi va hemma ganska sent dagen innan meeeen vi fick iallafall sovmorron sen gick vi bara o fodra mocka och så red jag en häst sen fick jag o emma sluta vid lunch så vi kunde gå o duscha o packa för sen bar de av mot flygplatsen i Düsseldort, Tysklad för o flyga HEM TILL SVERIGE!!! Har inte kunnat skriva nått om de för vi skulle överraska alla. Åke o pappa visste om de så de hade fixat så Åke kom o hämta oss på flygplatsen halv 11 i köpenhamn, tack än en gång för de! :) sen kom jag hem till min saknade familj! och jodå, nog blev de överraskade. hihi så kul! fick lite julklappar, tack för de med :D o pussa på mina hundar, myyyys!
på måndagen(annandagen) så tog jag en välbehövd sovmorron sen åkte vi ner till mormor på middag där en stor del av släkten va så de va jättekul o träffa dom! annars har jag hunnit med när jag va hemma en heldag i kristianstad med familjen då de blev både shopping o bio. har även hunnit med ystad, doktorbesök, klippning, frukost med elin o matilda :) va även en sväng i stallet o hälsa på nanke. Jag, mamma o pappa tog en runda med henne o hundarna, de va blåsigt kan jag lova men ändå skönt! Vi kom tillbaka hit igår igen, ganska sent så va lite trötta i morse men de har varit en lugn dag idag så de kändes skönt o komma tillbaka till. Ikväll har jag o emma varit duktiga o storhandlat MAT så vi ska äta riktig mat i veckan, hehe. städade även lite när vi ändå va igång o nu ska vi bara kolla film. i morron e de ju nyår så då ska vi nog ut o käka sen blir de party-party! lägger upp lite bilder sen precis innan jag åkte hem, fick tyvärr inga när jag va hemma... hann inte med o fota nått, hihi.
skriver kanske i morron om jag hinner annars hörs vi nästa år! :D
ha de bäst, pusssss!


Julbordet o Malins supersöta hund Suesue :)


Alla samlade för o njuta av julmaten, gillar denna bilden, alla ser så glada ut :D


Jag och stoooooora Allaine


jag på hästryggen får bli sista bilden idag :)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Va roligt att läsa allt roligt ni haft o vad det var roligt att träffa dej i jul, du såg verkligen ut att må bra.Blir glad att höra ni handlat go´ mat, då blir man pigg o positiv. Idag har vi haft superfint väder, har varit ute o gott i nästan 2 timmar, sol blå himmel o ingen blåst, super! ikväll ska vi till Gertrud o Leif, ska bli trevligt med lite fest o firande. Ha ett roligt avslut på året o vi ser fram emot ett nytt Gott år.

Förresten finfina bilder!

Många, många nyårskramar från Mormor.

2011-12-31 @ 16:11:44
Postat av: Helene

Roligt att träffa dig när du var hemma.Jätte trevlig kväll.Vilken kul överraskning och att ni kunde hålla det hemligt.Fina bilder. Nu ska jag hälla mig på soffan. Jobbat hela helgen, somnade innan fyrverkerierna igår.Fast jag tänkte se dom.Önskar dig en god fotsättning på nya året. Kram Helene

2012-01-01 @ 19:24:12
Postat av: mamma

Hej Jenny!Ja det var jättekul att du kom hem några dagar i jul,du behövde nog lite vila o bli lite uppassad.Idag har jag jobbat till två så pappa hade middan klar när jag kom hem.Så nu kollar jag din blogg så ska vi ta en runda med hundarna sen.Igår var det en riktig slappedag,vi gick upp sent o sen gick pappa o Thomas ut med hundarna.Det var sånt busväder så jag valde soffan istället.Sen på kvällen var vi ner om till Maria o Jan o käkade pizza.Det blev inte så sent för vi var ganska trötta.Vi hörs sen på skype,ha det gott,kramar från mamma

2012-01-02 @ 15:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0