dryge-dag!!

hej.
både igår och idag har varit dryyyyyga dagar. sanna är hemma en sväng i sverige o mark(den andra beridaren) ramlade av på tävlingen i helgen så han kommer inte vara här på hela veckan heller. alltså är det bara victor som rider o peter nån häst bara men vi e TRE hästsktare som ska göra i ordning hästar till dom. i morse mockade vi o sånt, va klara kvart över nio, käkade lite frulle sen började vi i stallet, gjorde i ordning hästar, satt o rulla tummarna, bytade i skritten, rullade tummarna.... typ hur dagen sett ut. menmen, har ändå gått hyfsat snabbt... ikväll hade jag tänkt ta mig en lång o varm dusch, men icke.... där va inget varmvatten, tror nog vattnet till och med va minusgrader!!! vilket också betyder att vi inte har nån värme i elementen så får väll ligga med tjocka kläder, täcke o filt i natt... oj vad deprimerande detta inlägget blev... men de har faktiskt hänt nått kul med, häromdagen fick jag julkort av familjen och idag av thomas(morbror) o camilla o kusinerna, riktigt kul o få så de tackar jag så mycket för! :D
och nu till mitt lilla projekt, tadah, titta själva





och juste, igår klädde vi granen i stallet.. lite julkänsla i år trots allt :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Jenny..vilken fin gran ni har, men den ser inte riktigt "äkta ut", är den det? Jag tycker nästan ni kan flytta ner i stallet, verkar vara finare där än där ni bor!?...och kanske varmare också. Trevligt med film, du kanske ska satsa på journalist istället, bra kommentarer...lite likt Helge Skoog i "Halv åtta hos mej"...riktigt roligt!

Hoppas ni får både värme o något att äta, men jag tycker Emma ser glad ut på filmen, men fick inte hon säga något? Hälsa Emma o massor av kramar till er båda/Mormor

2011-12-21 @ 17:12:59
Postat av: mamma

Roligt att se en film!Filma gärna där ni bor o kanske lite utomhus.Och vilken söt liten gran!Annat än jättegranen vi har fått in i vårt vardagsrum i år.Tur att vi sa att vi skulle ha en "liten" gran så att vi inte fick en ännu större!Då kan ni kanske få lite julkänsla i år.Ha det bra o massa kramar från mamma,Isa o Wilma skickar också massa kramar

2011-12-21 @ 20:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0